søndag 27. mars 2011

Kjøkken kapper..

Heime hos oss går det mest i maling akkurat no om dagen  - endelig så var det tida for at kjøkkenet skulle fornyast ..*veldig stort smil*  -  så no jobbar eg med prosjektet " nye gardin-kapper"



- og dette hadde eg tenkt skulle være utgangspunktet. Brunt blir  gjennomgangsfarge, ettersom de nye benkeplatene er mørkebrune.  Eg har tenkt å lage mørke stjerner mot lys botn ...og ett enkelt stitchery mellom stjernene ... ideen er bra trur eg  men det gjenstår å sjå om det blir som eg har tenkt *smiler*  En fin søndag ønskes alle som er innom!

3 kommentarer:

  1. Da har ihvertfall ikke du tid til overs den nærmeste framtida. Gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se kjøkken gardinene ferdig!! Tegnspåk ordboka er kjøpt på DagligData AS. Jeg googlet det. Kostet kr. 399,- med porto +++ ble det kr. 556,-. Lykke til fra Heidi.

    SvarSlett
  3. Jeg likte vårduken din, og kjøkkengardinene ser spennende ut! Det ligger en Award til deg på bloggen min!

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg