lørdag 6. august 2011

Give away .. :o)

 Da er det på tide å dra igang min egen give away - håper du har lyst å være med  :o)   Vi gjør som alltid :  1 lodd for kommentar, 1 lodd for følger ( selvfølgelig både fra før og nye) og 1 lodd dersom du linker via din egen blogg. Og har du ikke egen blogg men ønsker å delta så send meg din e post adresse . Hos meg er alle 1 premie vinnere - har derfor ikke nummerert veskene men det er flott om du oppgir ett evt farge ønske.  Kosmetikk veskene er ca 17*12 cm store og supre å samle småting som ellers er vanskelig å oppdage i en dameveske ..hehe, egen erfaring  :o)  Trekker vinnere 20 august !

- lilla

- brunt

- rødt.  

51 kommentarer:

  1. Hei! Klart eg vil vere med å få ein sjanse til å vinne ein av desse flotte pungane. Dei er alle like flotte, men hvis eg må, velger eg den lilla :)Eg linkar tilbake frå min "sidebar", så då blir det tre lodd på meg. Ha ei riktig flott helg. Her ser det ut til å bli innever denne siste feriehelga.

    SvarSlett
  2. Denne vil eg gjerne vera med på. Likte alle pungane men trur eg lander på den raude. Er har vore folger ei stund og har linka til deg på side baren min. Ha ei fin helg. Klem Jofrid

    SvarSlett
  3. Selvfølgelig vil jeg være med! 3 lodd blir det. Alle pungene var lekre, men jeg tror helst jeg går for den lilla.

    SvarSlett
  4. Så nydelige disse var! Jeg melder meg på, jeg. Er følger, du ligger på blogglista mi, og her er en kommentar. De er så fine alle sammen. Om jeg må velge så blir det den lilla. Klem Siri:-)

    SvarSlett
  5. Jeg er gjerne med ! Er følger og jeg skal linke deg :o)

    SvarSlett
  6. Flotte kosetikkvesker! Klart jeg er med! Tar 3 lodd, la inn lenke på "Sidebaren" jeg også :)
    Likte den brune best, deretter den rød og til slutt den lilla.
    Ha en fortsatt god kveld! :)

    SvarSlett
  7. Hei. Kjekt med Give Away. Jeg vil gjerne være med. Linker til deg snart, så 3 lodd på meg. Alle pungene er kjempefine, men brunt er nå min farge. Krysser fingrene for vinnerlykke!!

    SvarSlett
  8. Så flott giveaway! Jeg vil selvsagt gjerne delta. Har vært følger en stund allerede, og har lenket til deg i sidebaren på bloggen min. Det skulle bli tre lodd på meg.
    Skulle jeg være så heldig å vinne vil jeg gjerne ha den røde. Jeg er også glad i lilla, og vennene mine ville nok gjettet på at jeg valgte den, men denne gangen kan den få være reserve hvis den røde er "tatt" av en annen vinner.

    SvarSlett
  9. Super giveaway! Vil gjerne ha ett lodd, har ikke egen hobbyblogg....
    Fortsatt god sommer!!
    Hvis jeg skulle være heldig å vinne, håper jeg på den brune eller lilla :o)
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  10. Hei!
    Denne Give Awayen vil eg vere med på.
    Flotte kosmetikkvesker alle tre, men favoritten er den lilla.
    Kryssar fingrane, for den vil eg ha.
    Eg linkar tilbake frå min sidebar, det blir tre lodd på meg.
    Ha ei flott helg :-)

    SvarSlett
  11. Hei;)
    Ja, denne Give Awayen vil jeg også være med på.
    Et lodd til meg.
    Får ikke til å legge meg som følger!!!:(
    men skal prøve å linke senere;)
    Sommerhilsen Ann-M.

    SvarSlett
  12. Hei igjen!
    Elsker konkurannser,så dette vil eg sjølvsagt være med på!Eg er ingen datakyndig,så "linker"på siden,så langt er eg ikke komt enda,selv om eg vil.Alle sminkepungene er like fine,er kjempe happy om eg i det hele tatt vinner!
    Margrethe Jåstad hilser masse,og takk for komentar.

    SvarSlett
  13. Hei! Takk for kommentar - da oppdaget jeg jo den fine gi-borten din! Denne vil jeg gjerne være med på; superfine sminkevesker du har laget! Jeg lager en link hos meg, så da deltar jeg med to lodd. Og skulle jeg være så heldig å vinne (håpe, håpe), ville jeg blitt ekstra glad for en brun eller en lilla pung. Men den røde var fin også, altså ;-)

    :-)

    SvarSlett
  14. Nå har jeg meldt meg som følger! Du har en kjempefin blogg og lager SÅ mye fint!
    Da blir det vel to lodd på meg?

    SvarSlett
  15. Jeg vil også være med på så fine premier!

    3 lodd på meg :)

    Klem

    SvarSlett
  16. Flott give away - brun er min farge :-)
    3 lodder på meg, er følger og linker.
    Ha en strålende uke

    SvarSlett
  17. Flotte premier!
    Har linket i bloggen min så blir 2 lodder på meg. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne ville jeg blitt ekstra glad for den brune :)
    Ha en fortsatt fin mandag

    SvarSlett
  18. Jeg blir gjerne med! Det blir 2 lodd på meg. :) Ha en fin uke.

    SvarSlett
  19. Jeg blir gjerne med! 2 lodd til meg, kommenterer og følger :)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  20. Nice gift! :)
    I love brunt

    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    SvarSlett
  21. Så flotte premier og flott blogg. Jeg trekker tre lodd og håper på at et av dem er et vinnerlodd. =)

    SvarSlett
  22. Hei! Jeg blir gjerne med. Hvis jeg er heldig å vinne, velger jeg den brune. Første gang på bloggen din nå, kommer nok tilbake :o)

    SvarSlett
  23. Hei.
    Tar gjerne et lodd på disse flotte premiene.
    De var fine alle sammen.
    Ha en fin helg. :)

    SvarSlett
  24. Har aldri deltatt på Give Away, så da prøver jeg. Både følger og har bloggen på min blogg. Lekre kosmetikkpunger. Ha en flott helg :o)

    SvarSlett
  25. Hei.

    For noen fine punger. Jeg er med i trekningen med 3 lodd:)

    Ha en fortsatt fin og kreativ dag.

    Elin

    SvarSlett
  26. Så fine ting du har laga! Heldig den av oss som vinn hos deg. 2 lodd til meg, eg følger og kommenterer.

    SvarSlett
  27. Flotte ting du lager. Jeg legger meg til som følger og tar 2 lodd.
    Jeg elsker lilla. . .

    SvarSlett
  28. Dejlig give-away - jeg deltager med 1 lod. Synes alle farverne er fine.

    SvarSlett
  29. Klart jeg vil være med. Full pakke med tre lodd takk :)) Trodde jeg fulgte deg, men den gang ei. Men nå har jeg lagt meg som følger, og link på bloggen min.
    Liker den brune og røde like godt.
    Ha en fin lørdagskveld.

    Elisabeth

    SvarSlett
  30. Hei! Jeg blir med! :o)
    Fine alle tre, men mitt fargeønske om jeg skulle være så heldig å vinne er lilla. Jeg linker til deg fra min blogg, så da skulle det vel bli tre lodd på meg da. :o)

    SvarSlett
  31. Tar gjerne et lodd! Hilsen Toril (magnar@aspaker.no)

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med i trekninga. 2 lodd på meg for kommentar og følger :)

    SvarSlett
  33. Koselig give away! 2 lodd på meg. Ale pungene er fine,men jeg er svak for rødt.

    SvarSlett
  34. Jeg vil være med vet du:) Jeg synes også at alle tre var fine jeg. To lodd til meg.

    (og velkommen som følger hos meg:)

    SvarSlett
  35. Kjempefine punger, klart jeg vil være med.
    3 lodd på meg. Jeg synes alle var like fine, men en liten knapp på den brune.

    Ønsker deg en god uke.

    Astrid

    SvarSlett
  36. Dette har jeg lyst til å være med på! Toalettmappene er kjempeflotte!!! Jeg følger bloggen din:) To lodd på meg.

    SvarSlett
  37. Jag vill jättegärna vara med. Jag följer bloggen din och länkar till den i min blogg. 3 lotter....
    Jättebra idé....jag tror jag lånar den till min blogg.
    P.S. Jag har en utlottning jag med på min hemsida www.maggishandmade.se

    SvarSlett
  38. Så flotte punger vil jeg også være emd i trekningen på.
    Jeg tar 3 lodd, for kommentar, følger og lagt inn i sidebaren i min blogg. La deg også til i min blogliste så nå gleder jeg meg til å se mer av hva du lager.

    SvarSlett
  39. wow!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    I like the brunt!!!!
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  40. 2 lodd;-) Skriver kommentar og legger meg som følger! Det var så mye annet på bloggen din som må leses;-) Klem

    SvarSlett
  41. Hi dear! What a lovely blog and a cute candy! Looooved the necessaires! Your work is so beautiful! Lovely taste! I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for sharing this sweet candy with us! God bless and have a wonderful time!:D Mahrian
    Follower's name: Wishmade

    SvarSlett
  42. Sikke en flot give away med smukke præmier. Alle 3 er super flotte.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder og er glad for, at jeg fandt din blog ved et tilfælde. Her er meget fint at kikke på og lade sig inspirere af.
    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlett
  43. Hei !
    Jeg blir gjerne med på din give away, tar to lodd!
    Har med glede lagt meg til den fine bloggen din.
    Ha en fin kveld, hilsen Linda.

    SvarSlett
  44. It was great found your blog,I love it.

    All the bags are very cute.Thanks for the chance!!

    SvarSlett
  45. Jag är gärna med på utlottningen av dina fina necessärer. Alla är lika fina så jag hoppas på att vinna en av dem! Kram Lillemor

    SvarSlett
  46. Så gøy å se på alle bloggene. Må lære meg dette så jeg og kan være med på giwe away ++++ :-) tenk å få en pakke i posten med noe hjemmelaget,mmmm det hadde vært kos det. Ønsker alle bloggere og quiltere en super høst med masse sylyst.

    SvarSlett
  47. Hm, jeg glemte å legge inn navnet mitt :-D

    Mvh. Anne-Lise (anonym)

    SvarSlett
  48. jeg ønsker å være med. håper jeg tar ett av vinnerloddene :))

    SvarSlett
  49. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  50. ... hov der er vist gået sætternisse i min kommentar... prøver lige igen ;o)

    Hej - her fra det aller syd-østligste Sjælland vil jeg også gerne være med i giveaway'n. Meget flotte præmier - jeg krydser arme og ben og håber at vinde en af de meget fine punge.
    Mange hilsner Kate, Kalvehave

    SvarSlett
  51. Åh, desse er kjempefine, eg er med :-)

    Klem fra Desiree

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg