mandag 6. august 2012

En eplekasse har dukket opp !!





Veldig lenge har eg gått og tenkt at eg skal lage meg en "eplekasse" og endelig er den ferdig ;o)
 Eg har sjølsagt brukt mønsteret til Myquilt nr 3 frå 2011

ikkje verdens finaste saum men veldig søte knappar .. *knis*
 Om eg hugsar rett er stoffet kjøpt på Hawthorne threads for ei lang tid tilbake...

Innvendig "måtte" den være eplegrønn - eg er veldig glad i dette stoffet !  Og slik kan den brukast : tenker eg skal fylle den med ting og tang som kan selges, etterkvart ;o)




Håpar at alle har fine sommardagar endå - til tross for at det er kjøligare og noko meir fuktig enn en skulle ønske seg  ;o))  

 

12 kommentarer:

  1. Så flotte eplekasse Margit! Nydelige stoffer!
    Det ser ut som det er plass til en del oppi den.
    Ønsker deg en fortsatt god sommer! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Så fin kasse ! Jeg kjøpte bladet fordi jeg likte disse så godt, har dessverre ikke kommet i gang med dem enda :o( Jeg får nyte synet av den flotte eplekassen din :o)

    SvarSlett
  3. Den ble flott, Margit! Nydelige stoffer, og ikke minst sammensetningen av dem (det MÅ være på plass, ellers fungerer det ikke uansett hvor fine stoffer man har!) Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  4. He, he. Ikke rart du måtte lage en eplekasse som kommer fra fruktbygda ;) Flott var den. Har mønsteret, men lurer fælt på om den er vanskelig å sy... Du har ihvertfall klart det bra.

    SvarSlett
  5. Så praktisk og flott den var :)

    SvarSlett
  6. Å, den eplekassen likte jeg veldig godt! Eplestoffet var veldig sjarmerende og fint. Du får nok mye fint oppi der:)

    SvarSlett
  7. Så flott eplekasse! Ei slik må jeg lage meg også! Blir så veldig inspirert av det alle lager for tiden og timene og kveldene blir ikke lange nok!!! Grmf! Vel, jeg får ta en ting om gangen og se hvor langt jeg når, hehe.
    Ha en fin mandagskveld.
    Klem ToneB

    SvarSlett
  8. Kjempefin.Flott og stødig kurv dette her. Jeg har også sydd den, og liker mønsteret veldig godt.

    SvarSlett
  9. WOW - denne var FLOTT, nydelig og delikat, får jo lyst til å lage slik og så gode farger du har valgt.
    Ha en fin kveld :0)

    SvarSlett
  10. Flott eplekasse, du får mye fint opp i den! Likte stoffa dine rolig og god sammensettning:)

    SvarSlett
  11. Så fin eplekasse du har gjort:)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg