lørdag 23. mars 2013

PIF - pay it forward

Då er eg i "havn" når det gjelder min PIF utfordring ;o)
 
Eg må sei at eg lurte lenge på kva eg skulle finne på, eg ville gjerne at det skulle være noko som ikkje alle har mønster på i utgangspunktet. Og så kom eg på det: Då eg var lita hadde mine besteforeldre ei fin lita "bok" til blokka si.
Til å skrive handlelapper på før turen gjekk til "bua" som det var den gang... *mimre*
 
No var min mormors riktig så forseggjort i gyldenlær ... det er ett fag eg på ingen måte kan... så då fekk det holde med stoff og søm.
Mønsteret hadde eg fått tak i for lenge sia men det var gått heilt i gløymeboka... her kan du få tak i det samme om du ønsker.
Den er akkurat litt større enn ei slik kladdeblokk og passer like fint i veska som på kjøkkenbenken.
 
Til sist så ønsker eg "mine tre vinnere" lykke til med å holde leiken igang videre ;o)
Besøk gjerne deres blogg og meld deg på !!
 
Det har vore kjekt å være med ;o)

2 kommentarer:

  1. Den ser fin ut så den må jeg ta en nærmere titt på. Takk for tips! Ønsker deg ei god helg, kanskje med erteposesøm? Klem Siri

    SvarSlett
  2. Kjekke boktrekk! PIF høres gøy ut!
    God påske!

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg