mandag 23. mai 2011

sytips II ....

 egentlig så tenkte eg å fortelle korleis eg lagar mine malar.. først har eg fått tak i ein gammal plakat og litt innpakningspapir frå kjøttdisken på butikken..

eg tegnar opp mønsteret på innpk.papiret  og stryk det fast på papp,obs:  blank side ned ...det er akkurat som frysepapir ! (bruk gjerne også pizza embalasje/det papiret som er rundt kopi-papir pakkar)

- og klipp ut *smil*   Denne framgangsmåten har eg brukt mange gonger..kanskje det er en ide for andre også.. ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg