søndag 17. november 2013

Litt om kva eg puslar med ..

Litt november stemning med hekla trekk til syltetøyglassa 

Eg fekk ett tips om å benytte hyssing som garn! Hadde egentlig ikkje heilt trua på det men måtte prøve - litt "trått" var det men det gjekk egentlig veldig fint  :o) 

Min variant vart ein vegg -løpar !  
Foreløpig heng den på døra men skal opp på veggen som en erstatnig der jentene sin julekalender i alle år har vore.  Det blir så tomt uten  ;o) 


Også har eg lage ett nytt kjoleliv og nede-kant til Maya ....  mamma'en hennes har hjulpe meg mange ganger så der var bare moro å gje ei hand tilbake når ho ikkje var så trygg på hekling. Den skal etterkvart få ei skjørtekappe i turkis  ;o)





Ellers ser eg at mange er i full gang og kanskje også ferdig med årets julemesse/ -er , jammen har de vist fram mykje fint!   Håpar de opplever ett strålande salg !! 

13 kommentarer:

  1. Åh, de broderierna med flugsvamparna som Du har på Din julbonad är så söta, tycker jag. Det var en god ide`av Dig att sy denna bonad!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Skal si du har vært flink! Likte veldig godt den til å ha på veggen. Men du skulle jo hatt en julekalender du og.......

    SvarSlett
  3. Kjempefine lykter ! Fin veggløper også. Jeg har også et sånt kjoleliv liggende ferdig til montering :)
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  4. Så søte trekk til glassene, sikkert fint med hyssing som garn! Veldig fin løper på veggen også, egner seg perfekt til kalender!

    SvarSlett
  5. Så lurt å lage vegg-løper. Den ble kjempefin! Artig med hyssing istedet for vanlig garn rundt glassene. Du har lagd mye fint! :-)

    SvarSlett
  6. Nydelige lystrekk og flott vegg-løper! :)

    SvarSlett
  7. Å så driftig du har vært! Og kjempefint alt sammen, artig at du har laga veggbilde av de mystery bildene fra quiltemagasinet:) Lekkert med heklelykter og kjolelivet med blonden er flotte:)

    SvarSlett
  8. Så masse fint du lager. Lekker løper og stemningsfulle lykter.

    SvarSlett
  9. No har æ vært i min egen verden noen uker, deilig å komme tilbake til bloggeverden! Og lese meg litt opp på ting.. Så utrolig fin den var den weekendbagen, akkurat sånn som jeg liker dem! Du er dyktig ;o)

    SvarSlett
  10. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlett
  11. Så masse fint du lager. Lekker løper og stemningsfulle lykter.









    สถาบันครอบครัว

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg